فول کات عرض ۱۲۰ شش لاین

قیمت خط تولید دستگاه دستمال کاغذی

دستمال کاغذی، از جمله اقلام ضروری و پرمصرف در زندگی روزمره ماست. تقاضای بالا برای این محصول، تولید آن را به یک کسب و کار جذاب و پرسود تبدیل کرده است. اگر به دنبال ورود به این عرصه هستید، بدون شک اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند، قیمت خط تولید دستگاه دستمال کاغذی است.

 

خط تولید دستگاه دستمال کاغذی

همانطور که اشاره شد برای ساخت و تولید دستمال کاغذی نیاز به دستگاه های ویژه ای می باشد که این کار با ظرافت و دقت بسیار بالایی انجام دهند. شرکت ماشین سازی بزرگ آمل با سابقه ی 13 سال فعالیت در زمینه ی ساخت دستگاه های تولید دستمال کاغذی ، دستگاه های بسته بندی و تولید دستگاه رابیتس  فعالیت می کند. خط تولید دستمال کاغذی متشکل از دستگاه های بسیار پیشرفته ای می باشد که به وسیله ی مهندسین خبره و با تجربه ی ماشین سازی بزرگ آمل طراحی و ساخته می شود .

قیمت خط تولید دستگاه دستمال کاغذی متناسب با نوع دستگاه های سفارش مشتری و نوع قطعات مهم این نوع دستگاه ها مانند بلبریگ ها ، الکتروموتورها و سایر قطعات از بهترین جنس و با بالاترین کیفیت سفارش و در دستگاه های مورد نظر نسب می گردد .

این خط تولید از پیشرفته ترین خطوط تولیدی می باشد که برای راه اندازی کارخانجات بزرگ تولید دستمال کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ظرفیت تولیدی بسیار بالایی می باشد. این خط تولید در دقیقه 6500 عدد دستمال کاغذی تولید می کند و در طول روز قادر به تولید حجم بسیار بالایی از دستمال کاغذی را دارد و می تواند نیازهای روزانه ی یک کارخانه ی تولید دستمال کاغذی را به نحو احسنت پاسخ گو باشد.

 

فول کات عرض ۱۲۰ شش لاین

قطعات بکار رفته در ماشین سازی بزرگ آمل

در شرکت ماشین سازی بزرگ آمل کلیه بلبریگ های استفاده شده ساخت شرکت ناچی (NUCHI) ژاپن ؛ الکتروموتورها ساخت شرکت موتوژن (MOTOGEN) تبریز و یا الیماز (YILMAZ) ترکیه ، رنگ شاسی از جنس رنگ صنایع خودرویی ، قاب هاب دستگاه الکترواستاتیک، کلیه مقاطع فولادهای آلیاژی vcn ، MO4 ، st52 ، st37 شرکت فولاد یزد می باشد .

 

کارکرد خط تولید دستمال کاغذی

این خط تولید ساخته و تشکیل شده از سیستم های بسیار پیشرفته ای می باشد که کار تولید و بسته بندی دستمال کاغذی را انجام می دهند و تمامی مراحل کار را با رعایت بهداشت و به صورت کاملا دقیق انجام می دهند. این دستگاه تمامی مراحل تولید را بدون دخالت دست و نیروی انسانی انجام می دهد و با این کار باعث کاهش نیروی کارگر در کارخانه می شود. خط تولید دستمال کاغذی M.B.A متشکل از دستگاه هایی است که با سرعت و ظرفیت بالا دستمال ها را تا می کنند و این کار را با ملایمت و دقت خاصی انجام می دهند.

تمامی مراحل کار در این خط تولید از تولید مواد خام تا تولید دستمال کاغذی با دقت انجام می گیرد. از تجهیزات مهمی که در این خط تولید وجود دارد، دستگاه پرینت رنگ می باشد که باعث تولید دستمال کاغذی در رنگ های متنوعی می گردد. بعد از اینکه دستمال کاغذی در رنگ و یا طرح دلخواه تولید شد دستگاه دستمال ها را به صورت اتوماتیکی در شکل های متنوع مانند مربعی و یا مثلثی تا می کند و این کار را با آرامش و ظرافت خاصی انجام می دهد.

 

برای اطلاع بیشتر از خدمات ما و مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی خط تولید با شماره تماس های ما تماس حاصل نمایید.

تماس با سازنده دستگاه دستمال کاغذی

 

فهرست مطالب

قیمت خط تولید دستگاه دستمال کاغذی

فیسبوک
توببتر
واتساپ
تلگرام
پرینت
ایمیل
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید :

مشاوره و انتخاب دستگاه

با ثبت فرم زیر از تخفیفات ویژه M.B.A برخوردار شوید .

درخواست مشاوره رایگان و  استعلام قیمت می توانید از طریق فرم زیر شماره همراه خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .